Cím: H-3300 Eger, Eszterházy tér 1.; Postacím: 3301 Eger, Pf.: 43.; Tel.: +36 36 / 520 400

Tájékoztatás

Utolsó módosítás: 2020. május 05.

A Kormány veszélyhelyzetre vonatkozó döntése alapján (40/2020. Korm. rendelet (III. 11.)) a hallgatók és oktatók egészségének megőrzése érdekében 2020. március 11. napjától az Egyetemen a hallgatóink számára intézménylátogatási tilalom került elrendelésre.

Az Oktatási Igazgatóságon a személyes ügyfélfogadást a mai naptól határozatlan ideig felfüggesztjük. Kérjük, a hallgatók térjenek át az elektronikus ügyintézésre és az ügyintézőket levélben, illetve telefonon keressék az Oktatási Igazgatóság hivatalos elérhetőségein. Az illetékes ügyintéző neve megtekinthető a Neptunban: Tanulmányok/Képzési adatok/ügyintéző. Az elérhetőségek campusonként megtekinthetők az alábbi linken:

https://oktatas.uni-eszterhazy.hu/hu/okt_ig/szervezet/egri-campus

A rendkívüli helyzetre való tekintettel a telefonos ügyintézés idejét az alábbiak szerint meghosszabbítottuk:
hétfő-csütörtök 8.00-16.00 óra
péntek 8.00-13.30.

Jogviszonyigazolásokat e-mailes megkeresést követően postai úton juttatjuk el a hallgatókhoz.
Jogviszonyigazolás kérhető:
Egri campuson: ugyintezes@uni-eszterhazy.hu
Gyöngyösi campuson: vegh.ildiko@uni-eszterhazy.hu
Sárospataki campuson: mokri.mate@uni-eszterhazy.hu
Jászberényi campuson: majorne.csikos.marta@uni-eszterhazy.hu

Nyugdíjfolyósító Intézethez benyújtandó nyomtatvány töltésének menete:
A formanyomtatványt kérjük küldjék meg elektronikusan az alábbi címekre:
Egri campuson: ugyintezes@uni-eszterhazy.hu
Gyöngyösi campuson: vegh.ildiko@uni-eszterhazy.hu
Sárospataki campuson: mokri.mate@uni-eszterhazy.hu
Jászberényi campuson: majorne.csikos.marta@uni-eszterhazy.hu
A kitöltött igazolásokat szintén postai úton juttatjuk el a hallgatókhoz.

Diákigazolvány érvényesítés:
A Kormány tájékoztatása értelmében a lejáró okmányok érvényességét meghosszabbítják, így a 2020. március 31-én lejáró diákigazolványok érvényességét is.

Elkészült oklevelek:
Az elkészült okleveleket visszavonásig csakis postai úton, tértivevényes küldeményként küldi meg az érintett számára az intézmény.

Hiányzó bankszámlaszám rögzítése
A rendkívüli helyzetre való tekintettel a bankszámlaszámok személyes úton történő megadása és rögzítése szünetel. Aki felszólítást kapott, hogy keresse fel a Neptun és Pénzügyi Irodát a bankszámlaszámának rögzítése céljából, e-mailen kérheti annak rögzítését (hallgatoipenzugy@uni-eszterhazy.hu). Kérem, hogy a tanulmányi rendszerben rögzített e-mail címéről küldje el a bankszámlaszámát és az e-mailhez csatolja a személyi azonosságát igazoló okirat másolatát. Kérem személyes adatait (e-mail, telefonszám) ellenőrizzék és aktualizálják!

A szakmai gyakorlatok végzésével, a személyes megjelenést igénylő gyakorlatok, laborgyakorlatok teljesítésével kapcsolatosan hamarosan tájékoztatást küldünk.

További kérdéseivel kapcsolatosan kérem, keresse tanulmányi ügyintézőjét. A március 23-án induló távoktatásról és egyéb fontos tudnivalókról folyamatosan tájékoztatást küldünk Neptun üzenetben, kérjük, figyelje ezeket!

Eger, 2020. 03. 12.

Kalóné Szűcs Erzsébet
oktatási igazgató


< Vissza